Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
3 novembre 2011

mickey mouse

Mickey Mouse on Ice is in Guangzhou. Om reclame te maken trekken ze van mall naar mall voor een meet and greet. De
roommanager van het hotel had mij verteld dat ik met hem mee kon gaan naar Mickey Mouse. Hij had niet verteld dat ook nog 15 personeelsleden meegingen.  Sheraton wou ook een foto van het personeel met Mickey maar voor de omstaanders leek het alsof  wij daar als VIP gasten waren en dat allemaal het personeel speciaal voor ons.  We mochten als eerste bij Mickey Mouse gaan. Ik
voelde mij eigenlijk een beetje gegeneerd door het te veel aandacht krijgen.

 PA270243

Mickey Mouse on ice is in Guangzhou. To make publicity there is a roadshow with  a meet and greet in several malls in the city. The roommanager from the hotel had told me that I could join him to meet Mickey Mouse. He didn’t told me that there would be also 15 staff-members to accompagny me. Sheraton wanted to have a picture of the staff with Mickey but for the people around us, it looked
like we were VIP’s and that all the staff was there just for us. I felt a bit embarressed with all the attention.

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité