Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
15 août 2013

baojinggong

nog steeds regen : we gaan op pad naar baojinggong - treasury cristal palace
80 RMB per persoon
deze grotten liggen in de  buurt van shoagoan. Het is niet overweldigend maar relatief goed. de hallen zijn vrij mooi verlicht.
de kinderen vonden het spectaculair. 
Mr P wou halfweg stoppen en op mij wachten om terug naar buiten te gaan maar de ingang en uitgang zijn niet hetzelfde. Hij moest dus verder.
een geluk voor mij dat hij verder moest. Mijn chinese schoenen zijn kapot gegaan. ( ik had moeten weten dat schoenen van 15 RMB niet de beste kwaliteit zijn) Echt helemaal stuk; zool eraf, de koordjes van de teenslipper los. kortom kapot. Mr P zei dat ik beter op blote voeten verder ging ipv mijn zool mee te slepen. misschien dat ik in europa dat zou overwegen maar door het vieze gespuuw in china,...
neen dank je . na een tijdje was het eigenlijk niet meer mogelijk met mijn stukke schoen, en dan.... ( ik voel mij nog schuldig als ik het schrijf) heeft Mr P mij zijn sandalen gegeven. hij is blootvoets verder getrokken.

 

still rain, we set off to baojinggong - treasury cristal palace
80 RMB per person
these caves are located near shoagoan.
It is not overwhelming but relatively ok. the halls are quite nicely lighted. the kids found it spectacular.
Mr P wanted to stop halfway and wanted to wait for me to go back out. but the income and exit are not the same. So he had to follow the group. Lucky for me he had to follow the group. My Chinese shoes broke. (I should have known that shoes for 15 RMB are not the best quality)
Really broke completly; sole off, the cords of the flip-flop loose. 
Mr. P said I had to walk on my barefoot instead to drag my sole.  maybe I would consider that in Europe but in china with they dirty spitting, ... no thank you. after a while it was really not possible to continue with my shoe, and then .... (I still feel guilty when I write it), Mr. P gave me his sandals. He moved on barefoot .

IMG_5720 IMG_5701

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité