Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
30 décembre 2011

shampoo

hoe koop je shampoo in Guangzhou ? Aangezien alle opschriften in het Chinees zijn, weet ik niet welke zomaar welke voor droog, vet of gekleurd haar is.
Daarom heb ik een foto genomen van de shampoo's , dan op het internet gezocht welke kleur in europa met welk haartype overeenkomt , om dan terug te gaan naar de winkel voor de gepaste shampoo te kopen.

 

P1010001

How do I buy shampoo in Guangzhou ? Everything is writting in Chinese so I don't know which one to use for dry, grease, or normal hair.
So I took a picture of the shampoo's , searched on the internet for pictures to find out which color of the bottle corresponds with which hairtype.
And then I went back to actually buy my shampoo.

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité