Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
16 avril 2012

roos - pink

de week is niet goed begonnen; de ayi heeft een rode rok bij de witte was gedaan. ole, alles is roze...
Ik was sowieso al wat nerveus vandaag, dus dit kon ik echt niet hebben. terwijl ik sta van mijn oren te maken, merk ik dat de chauffeur er als een toeschouwer staat op te luisteren naar de uitbarsting ( t was een keer niet voor hem bedoeld) en als mijn speech ten einde is, hoor ik hem tegen de ayi zeggen : "ze houdt niet van roze"
het weekend was nogal druk geweest en vandaag had ik een test van mijn chinese les. Ik weet dat het voor de fun is, maar toch wil je een beetje je eer redden.  Ik had dan nog een voormiddag om mijn schade wat in te halen.
De chauffeur heeft gekookt ( met heel veel look) zodat ik geen tijd verloor, de ayi liep op de toppen van haar tenen.
toen ik op de chinese les toekwam, bleek dat mijn juf vergeten te zeggen was tegen de juf die de testen maakt dat ik vandaag de test had. resultaat : er was geen test voorbereid.
Mr p ging dit weekend nieuwe schoenen kopen. maar ipv schoenen had hij een handtas gezien. Eentje net zoals mij italiaanse vriend hier in Guangzhou. Als je moet kiezen tussen schoenen die je nodig hebt of een handtas die je niet nodig hebt; dan kies je toch voor de handtas. Mr P loopt nu met een sjakosj rond. gelukkig heeft hij terug gewisseld met zijn dochter van gsm. vorige week had zijn dochter zijn gsm nodig omdat die WIFI had. Dus kreeg papa de roze ( met bloemen) gsm van de dochter mee op pad. Dat had pas de max geweest : een handtas en een roze gsm ;-D

this week didn't start very well; the ayi has put a red skirt with the white laundry. ole, everything is pink ...
I was a little nervous today anyway, so I really could miss this.  while I was shouting to the ayi , I notice that the driver was listen to my eruption (once it was not meant for him) like a spectator. and when my speech was over, I hear him saying to the Ayi "she does not like pink"
the weekend was quite busy today and I had a test of my chinese lessons. I know it's for fun, but even then I wanted to save a bit my honor. I still had this morning to catch up my damage.
The driver cooked dinner (with lots of garlic), the Ayi walked on the tips of her toes.
when I came in the chinese class, it appeared that my teacher forgot to say to the teacher who makes the tests that I had the test today. result: there was no test prepared.
this weekend Mr. p was going to buy new shoes. but instead of shoes he had seen a bag. One just like me italian friend here in Guangzhou. If you should choose  between shoes that you need or a handbag that you do not need, then you need to go for the handbag. Mr P is now walking around with a bag. luckily he gave his daughter's phone back. last week had his daughter needed his cell phone because it hadsWIFI. So Dad got the pink cellphone (with flowers). That would have been the top: a purse and a pink mobile phone;-D

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité