Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
21 novembre 2012

ayi

eindelijk hebben we terug een goede ayi.
maar jinthe denkt daar anders over...
vanaf het moment dat ik mij klaarmaak om te vertrekken, is Jinthe histerisch.
De ayi stond met tranen in de ogen toen ze me de reacties van mijn lieve dochter vertelde.
het positieve is dat Jinthe blijkbaar vloeiend chinees kan
het negatieve is dat het niet echt vleiende woorden zijn dat ze kan zeggen
buiten het feit dat de ayi op 2 m afstand van haar moest blijven, geen chinees mag spreken, naar huis moet gaan omdat Jinthe geen babysit nodig heeft was ze ook nog krijsen.
Persoonlijk vind ik het verontrustend dat mensen zeggen dat mijn dochter op mij lijkt,...
Ik begin medelijden te krijgen met mijn wederhelft

Finally, we have again a good Ayi.
but jinthe thinks otherwise ... from the moment that I am getting ready to leave,  Jinthe is hysterical.
The Ayi stood with tears in her eyes when she told me the reactions of my dear daughter.
The positive is that Jinthe apparently can speak fluent chinese
The negative is that it are not really flattering words that they can say
beyond the fact that the Ayi had to stay at 2 m distance from her, is not allowed to speak chinese, should go home because Jinthe not need babysitting she was also screaming.
Personally I find it more disturbing that people say my daughter looks like me, ...
I'm beginning to feel sorry with my husband

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité