Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
20 décembre 2012

I've told you so

noem mij een helderziende ...
toen Mr P kwaad was op zijn dochter omdat ze een vriendje had, had ik hem gewaarschuwd voor het vertrek van zijn dochter.
en ik blijk gelijk te hebben. zijn dochter heeft een baantje gevonden bij de tolwegen.
ze gaat in een apartement wonen aangeboden door haar werkgever samen met nog 3 andere werkneemsters van het bedrijf.
voila , wat heb ik gezegd...

call me a fortune teller...
when Mr. P was mad at his daughter because she had a boyfriend, I had warned him that she migth leave the house
and I seem to be right. his daughter has found a job at the toll roads.
she will live in an apartment provided by her employer along with 3 other workers of the company.
voila, I've told you so...

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité