Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
2 janvier 2012

nieuw telefoonnr

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij China Telecom.
En dus mocht ik ook een nieuw nummer kiezen. Afhankelijk van het nummer betaal je meer of minder. Bv een nummer met veel vieren kost heel weinig ( want vier brengt ongeluk) en een nummer met 8 kost veel ( 8 brengt 'fortune and welth')
Een nummer dat gemakkelijk te onthouden is, kost ook meer.
Ik ben niet zo bijgelovig bij die nummers. Er stond een goedkoop gemakkelijk te onthouden nummer tussen de lijst van de beschikbare nummers met een aantal vieren. Ik ging de chauffeur mij deze nummer laten reserveren maar hij wou mij niet ' de fout van mijn leven' laten begaan. Hij is zelf nog eens gegaan door de lijst om toch een beter nummer voor mij te vinden ( zonder 4).  
Ik heb nu dus een telefoonnummer dat mij geluk gaat brengen. ( ik ben benieuwd)

I have purchased  a new subscription from China Telecom.
And so if I had to choose a new number. Depending on the number you pay more or less. Eg a phonenumber with much 4's costs very little (four for bad luck) and a number with 8 is costly  (8 brings 'fortune and welth')
A number that is easy to remember, also costs more.
I'm not superstitious about those numbers. There was a cheap and easy to remember number in the list of available numbers with some 4's in it. I asked the driver to ask to connect the number to my account, but he didn't want to let me to make "the mistake of my life,". He himself went once more through the list to find a better number for me ( without any 4).
I now have a phone number that will bring me happiness. (I'm curious about it)

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité