Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
10 avril 2012

kinderkledij - children clothes

Kinderkledij vinden, is het heel moeilijk hier. correctie : deftige kinderkledij.
Daarom ben ik met een jurkje van jinthe dat haar te klein is , naar de kleermaakster gegaan. En haar gevraagd, ik wil hetzelfde maar 2 maten groter. hoeveel stof heb ik nodig en hoeveel kost het om te laten maken ?
Ik heb Mr P meegenomen omdat hij net iets beter is om prijzen te bespreken. De verkoopster vroeg mij een goede prijs , maar niet laag genoeg voor de chauffeur. Mr P kan goed afdingen. Dan naar de stoffen. Ook daar heeft hij een flink stuk eraf gekregen. (1/3 van de prijs).
Alles bij elkaar , wordt de jurk Uiteindelijk voor 120 rmb gemaakt. ( voor een katoenen jurkje)
volgende week vrijdag kunnen we het resultaat gaan bewonderen.
wat de chauffeur betreft : geen spuwen meer vandaag en geen geroep

Children's Clothing are not easy to find. Correction: good quality children's clothing.
So I went to a tailer with a dress that is too small for jinthe. And asked her, I want the same but 2 sizes bigger. how much fabric I need and how much does it cost to make?
I brought Mr. P because he is just better to discuss prices. The salesgirl asked me a good price, but not low enough for the driver. Mr. P can bargain well.
Then to the fabrics. There too he got off a good deal. (1/3 of the price).
Altogether, the dress finally made for 120 rmb. (For a cotton dress) next week we can admire the result.
what the driver concerns : today no spitting, no shouting.

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité