Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
12 avril 2012

paspoort - passport

GELUKKIGE VERJAARDAG PAPA

toen we naar Macau gingen kon de chauffeur ons maar tot aan de grens voeren omdat hij geen paspoort heeft. toen had ik hem al grappend gezegd; je moet een paspoort hebben, dan hadden we meegenomen om ons in Macau rond te rijden.
binnen 2 weken gaan we naar Beijing, dus vroeg ik hem wat hij van plan was te doen nu hij een week vrij heeft.
Hij antwoordt mij dat hij teruggaat naar zijn geboortedorp om zijn paspoort aan te vragen, zo kan hij de volgende keer meegaan op reis.
ik denk dat hij graag naar Hongkong wil gaan ;-)

when we went to Macau, the driver only could drive us to the border as he doesn't have a passport. As I joke, I told him that he had his passport, we would have took him with us to drive us around in macau.
In two weeks we go to Bejing. So I asked him what he is going to do when I'm not there. he told me that is going to go back to his hometown to get his passport so that next time he can travel with us.
I think he would like to go to Hongkong.

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité