Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Guangzhou voor beginners
18 mars 2012

gokken - gambling

Gisteren had het er een dikke vlieg in de soep gezeten ten huize van Mr P.
Mr P had gisteren zijn vrije dag. Meestal doet hij dan niet veel anders dan slapen en tv kijken. Maar gisteren had hij badminton 'gespeeld'. Maar dat spelen, bleek niet actief spelen te zijn. Mr P had gegokt op de wedstrijden.
En gewonnen? Neen.
Hij vraagt altijd naar mijn financiele uitgaven, dus wou ik ook wel eens weten hoeveel hij verspeeld had.
1/3 van zijn maandloon had hij gisteren verbrast. Zijn vrouw had er niet mee kunnen lachen en ik kan dat mens geen ongelijk geven. Ik zei hem dat ik ook kwaad zou zijn als mijn man zoveel geld verspeeld zou hebben. Hij was verbaasd dat mijn echtgenoot zijn geld niet vergokt. 
We zullen hem wat overuren laten kloppen volgende weken om zijn financiele put wat op te vullen.

Yesterday Mr P had big problems at the home.
Mr P had his day off yesterday. Usually he doesn't do nothing more than sleep and watch TV. But yesterday he had 'played' badminton. But that playing was not active playing. Mr P had gambled on the matches.
And you won some money? No.
He
always asks about my financial expenses, so I wanted to know how much he had lost.
1 / 
3 of his monthly salary, he had lost yesterday. His wife was not amused and I can't blame her. I told him that I would be angry if my husband would have wasted so much money. He was surprised that my husband doesn't gamble.
We will give him some overtime next few weeks to support his financial debt.

Publicité
Publicité
Commentaires
Newsletter
Publicité
Guangzhou voor beginners
Archives
Publicité